Регіональне методичне об’єднання викладачів педіатрії
Сучасні тенденції в підготовці медичних кадрів вимагають впровадження в освітній процес принципово нових технологій навчання, спрямованих на формування фахівця, здатного до самостійної і продуктивної професійної діяльності. Основним завданням підготовки майбутнього фахівця, є формування компетентного підходу, що характеризується готовністю ним використовувати фундаментальні знання, вміння і навички для вирішення практичних завдань, що виникають в ході його професійної діяльності. Забезпечення професійної компентенціі фахівця неможливе без належного засвоєння практичних навичок і умінь, їх постійного вдосконалення і освоєння нових методик.
Особлива увага в даний час приділяється наданню невідкладної допомоги у зв’язку з вимогами освітніх стандартів. Навчання якісного життєзабезпечення на різних етапах, сприяє поліпшенню якості життя пацієнта на етапі реабілітації, а в деяких випадках – збереження життя.
23 лютого 2016 року на базі медичного коледжу було проведено регіональне методичне об’єднання викладачів педіатрії. Колегам з Бердичівського медичного коледжу та Житомирського інституту медсестринства був представлений фрагмент тренінгу з предмету «Медсестринство в педіатрії» на тему: «Невідкладна допомога дітям на догоспітальному етапі»(із застосуванням елементів курсу сортування та невідкладної допомоги дітям) викладачем предмету «Медсестринство в педіатрії» Паламарчук Т.Ю. та викладачем предмету «Медсестринство в сімейній медицині» Полянською Р.М. Тренінг був проведений зі студентами ІV курсу групи С65/ІV відділення «Сестринська справа».
Під час тренінгу студенти відпрацювали навички по наданню невідкладної допомоги при аспірації дитини стороннім тілом, навчились підтримувати прохідність дихальних шляхів після відновлення дихання.
Студенти опанували технікою сортування дітей, що звернулися за медичною допомогою за небезпечними ознаками, пріорітетними ознаками та нетерміновими випадками.