Проект рішення засідання педагогічної ради від 30.08.2018 року
- Вибори секретаря педагогічної ради.
Колесник Л.А. – заступник директора з навчальної роботи
ВИРІШИЛИ:
1.1 Секретарем педагогічної ради коледжу у 2018-2019 н.р. обрати Савчук Наталію Анатоліївну.
- Затвердження плану педагогічних рад на 2018 -2019 н.р.
Колесник Л.А. – заступник директора з навчальної роботи
ВИРІШИЛИ:
2.1 Затвердити план роботи педагогічної ради на 2018-2019н.р.
- Про підсумки роботи педагогічного колективу за 2017-2018н.р. та основні напрямки освітньої стратегії на 2018-2019н.р.
Колесник Л.А. – заступник директора з навчальної роботи
ВИРІШИЛИ:
3.1 Педагогічному колективу медичного коледжу продовжити працювати над виконанням основних завдань передбачених єдиним планом роботи Комунального закладу «Новоград-Волинський медичний коледж» Житомирської обласної ради на 2018-2019 н.р.
3.2 Заступнику директора з навчальної роботи Колесник Л.А. зосередити увагу на підвищенні якісних показників підготовки молодших спеціалістів відділень «Лікувальна справа» та «Сестринська справа»;
3.3 Завідувачу навчально-виробничою практикою Скаковському В.Є. розробити план заходів, спрямованих на удосконалення практичних вмінь та навичок студентів;
3.4 Завідувачам навчально-методичним кабінетом Мухаровській Н.І., Зінчук І.С. розробити план заходів, спрямованих на удосконалення педагогічної майстерності викладачів.
- Про підсумки роботи приймальної комісії у 2018 році та основні напрямки профорієнтаційної роботи на 2018 – 2019н.р.
Солодовник О.В. – директор;
Савчук Н.А. – відповідальний секретар приймальної комісії.
ВИРІШИЛИ:
4.1 Інформацію про результати вступної кампанії 2018 року взяти до уваги;
4.2 Розробити та затвердити план заходів щодо профорієнтаційної роботи на 2018-2019н.р. до 30.09.2018р. з урахуванням специфіки роботи приймальної комісії у 2018 році.
- Про заходи, спрямовані на охорону праці та безпеку життєдіяльності учасників освітнього процесу.
Бітковська Я.І. – заступник директора з АГР
ВИРІШИЛИ:
5.1 Усім працівникам медичного коледжу:
суворо дотримуватися вимог законів України «Про охорону праці», «про дорожній рух», Правил пожежної безпеки;
забезпечити виконання наказів по коледжу з охорони праці та безпеки життєдіяльності, цивільного захисту та пожежної безпеки.
5.2 Заступнику директора з гуманітарної освіти та виховання Мороз Н.О.:
організувати зустрічі з фахівцями-лікарями, пожежниками, інспекторами дорожньо-патрульної служби місцевої поліції, з метою проведення роз’яснювальної роботи;
проводити рейди «Увага! Діти на дорозі!», заходи «Тиждень безпеки життєдіяльності», «Тиждень охорони праці», «День Цивільного захисту» та інші згідно з планом роботи коледжу на 2018-2019 навчальний рік;
разом із батьківським комітетом проводити рейди-перевірки щодо харчування, питного режиму, санітарного стану у внутрішніх туалетах.
5.3 Кураторам груп, вихователю:
систематично проводити інструктажі зі студентами та профілактичні бесіди з правил поведінки та безпеки життєдіяльності під час занять, на перервах та в побуті тощо, вчасно робити записи в журналі інструктажів та журналі куратора;
оформити та зберігати в журналах куратора «Листок здоров’я студента»;
організувати роботу зі складання схеми безпечного руху студентів із дому (квартири, гуртожитку) до навчальних приміщень та між навчальними приміщеннями (гуртожитком) коледжу, забезпечити її наявність у кожного студента.
5.4 Заступнику з АГР Бітковській Я.І.:
забезпечити виконання світлового та теплового режимів в навчальних кабінетах (гуртожитку) коледжу;
організувати щоденну перевірку стану всіх систем життєзабезпечення навчальних приміщень та гуртожитку коледжу;
забезпечити навчальні приміщення, гуртожиток, котельні та інші приміщення необхідною кількістю вогнегасників.
5.5 Директору медичного коледжу Солодовник О.В. спільно з головою профспілкового комітету Боришкевич А.П.:
здійснювати перевірку організації адміністративного контролю за якістю проведення навчання та інструктажів із техніки безпеки, дотримання встановленого режиму праці й відпочинку, трудової дисципліни, заслуховувати на нарадах при директорові та засіданнях профспілкового комітету звіти про виконання угоди, заходів, наказів, інструкцій із техніки безпеки, обговорювати результати проведеної роботи;
обговорювати причини захворювання студентів і працівників, планувати конкретні заходи з попередження нещасних випадків та профілактики захворювань із призначенням відповідальних осіб і термінів виконання.
- Про особливості організації освітнього процесу у 2018-2019н.р. Ознайомлення з новими нормативними документами.
Колесник Л.А. – заступник директора з навчальної роботи
ВИРІШИЛИ:
6.1 Затвердити освітні програми підготовки молодшого спеціаліста на відділеннях «Лікувальна справа» та «Сестринська справа».
6.2 Затвердити графік навчального процесу на 2018-2019н.р.
6.3 Затвердити робочі навчальні плани та програми підготовки фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня «Молодший спеціаліст» професійної кваліфікації фельдшер та сестра медична.
- Про забезпечення студентів навчальною літературою.
Шапран Т.С. – провідний бібліотекар
ВИРІШИЛИ:
Інформацію взяти до відома.
- Різне.
8.1 Про перевід студентів з контрактної форми навчання на державну форму навчання відділення «Сестринська справа».
Дуда-Ільчук О.П. – завідуюча відділення «Сестринська справа»
ВИРІШИЛИ:
8.1 Перевести на державну форму навчання вказаних студентів.
8.2 Про перевід студентів з контрактної форми навчання на державну форму навчання відділення «Лікувальна справа».
Драч М.В. – завідуючий відділення «Лікувальна справа»
ВИРІШИЛИ:
8.2 Перевести на державну форму навчання вказаних студентів.