Семінар-практикум: “Розвиток клінічного мислення у студентів медичних коледжів як когнітивна складова професійної компетентності”
Активні технології, що сприяють розвитку клінічного мислення у студентів-медиків, презентувала викладач педіатрії Наталія Єгорівна Прокопчук. Детально розкрила метод клінічних рольових ігор, який активно застосовується при сучасному викладанні педіатричних дисціплін, визначила переваги ділової гри перед іншими видами навчання. Наголосила на тому, що ділова гра імітує реальні ситуації в майбутній професії, тим самим розвиває вміння шукати і працювати з інформацією, дозволяє значно активізувати творчі можливості студента, дає можливість вчитися на своїх і чужих помилках без шкоди для хворого.
Після жвавої дискусії між учасниками семінару-практикуму підсумовано, що використання активних технологій і методів навчання у медичних коледжах дозволяє успішно розвивати професійні і загальнокультурні компетенції студентів, стимулювати і активізувати їх пізнавальну активність, розвивати ефективне клінічне мислення.