Проект рішення педагогічної ради від 27.06.2019 року
- Аналіз роботи педагогічного колективу за 2018-2019 н.р. та завдання на 2019-2020 н.р.
Колесник Л.А. – заступник директора з навчальної роботи.
Вирішили:
- Роботу педагогічного колективу за 2018-2019 навчальний рік вважати задовільною.
- З метою удосконалення освітнього процесу у Коледжі в 2019-2020 н.р. вважати пріоритетним наступне питання:
«удосконалення фахової підготовки молодших спеціалістів з медичною освітою шляхом підвищення професіоналізму викладачів ,здатних до ціложиттєвого самовдосконалення та створення у коледжі відповідного освітнього простору».
- Про підсумки проведення переддипломної та виробничої практик студентів відділень «Лікувальна справа» та «Сестринська справа».
Скаковський В.Є. – завідувач навчально-виробничою практикою.
Вирішили: Результати проведення переддипломної практики студентів 4-го курсу вважати задовільними.
З метою покращення рівня професійно-практичної підготовки студентів та ефективного відпрацювання переддипломної та виробничої практики завідувачу навчально-виробничою практикою:
- організувати додаткові заняття в навчально-тренувальному центрі та активно залучати студентів до відпрацювання практичних навичок в вільний від годин практики час;
- під час переддипломної практики проводити додаткові тренінги з невідкладної допомоги, сортування та невідкладної допомоги дітям, ІВХДВ.
- Про підсумки роботи ДЕК та присвоєння кваліфікації «фельдшер» та «сестра медична» студентам відділення «Лікувальна справа» та «Сестринська справа».
Солодовник О.В. – директор коледжу.
Вирішили: Інформацію взяти до уваги.
Головам циклових комісій клінічних дисциплін розробити план заходів, спрямованих на покращення професійно-практичної підготовки студентів випускних курсів.
- Обговорення педагогічного навантаження викладачів на 2019-2020 н.р.
Колесник Л.А. – заступник директора з навчальної роботи.
Інформацію про попереднє педагогічне навантаження взяти до уваги.
- Рішення попередніх педрад.
Савчук Н.А. – секретар педради.
Інформацію секретаря педради взяти до уваги.