Методичний диспут-тренінг
Кожен викладач, готуючись до уроку ставить для себе декілька питань: чому навчити студентів і як це зробити, як сформувати їхній духовний світ. Основне завдання сучасного педагога в тому, щоб заохочувати до активної пізнавальної діяльності студента, створювати умови для виявлення зацікавленості, стимулювати до висловлювань без побоювань помилитися, формувати прагнення студентів знаходити свій спосіб роботи, вчитися аналізувати та виявляти ініціативу, самостійність у самовираженні. Успішність навчально-виховного процесу, висока якість уроку досягається саме завдяки використанню нестандартних технологій одним із таких є урок – тренінг.
Сьогодні у коледжі проведено методичний диспут-тренінг «Як зробити урок з елементами тренінгу цікавим і незвичним?!», що є основою ефективної діяльності викладача та студента з нетрадиційними формами роботи, внесення в навчальний процес вправ психологічного характеру,які спрямовують студентів до активності, комунікабельності, відкритості та розкриття власного «Я».
У результаті прийшли до висновку, що необхідним є введення в навчальний процес таких моделей навчання, які органічно поєднуються із традиційними формами та методами, легко застосовуються на різних етапах уроку. Кожен педагог повинен хоча б раз спробувати у своїй практиці урок – тренінг. Це допоможе краще розпізнати індивідуально кожного студента, дізнатися їх емоційний стан в кінці уроку і наскільки вінпродуктивний.
Сьогодні дуже важливо для людини діяти ініціативно, творчо в будь-яких обставинах – цей соціальний запит відповідає потребам студента бути незалежним, щоб знати і мати можливість використовувати свої можливості.