І ТВОРЧІСТЬ, І ПРАЦЯ, І УСПІХ…
Під таким гаслом відбулась атестація педагогічних працівників нашого коледжу. Ми певні, що сучасна освіта чекає нового викладача, який має високу фахову кваліфікацію та професійну культуру, здатний об’єктивно осмислювати педагогічні явища й факти, критично оцінювати й творчо сприймати педагогічну дійсність. Високі вимоги до сучасного педагога зумовлені об’єктивними потребами суспільства, новими завданнями, які ставить перед нами життя, бо, за словамиВ. О. Сухомлинського: «…У наших руках — найбільша з цінностей світу — Людина. Ми творимо Людину, як скульптор творить свою статую з безформного шматка мармуру: десь в глибині цієї мертвої брили лежать прекрасні риси, які належить добути, очистити від усього зайвого».
Ми розуміємо, що сьогодні процес оновлення неможливий без вдосконалення професійної компетентності викладача — усвідомлення себе як інноваційної особистості шляхом самоаналізу власного «Я», відходу від стереотипів, відкритості до нового досвіду і готовності до змін. Нині потрібен педагог-психолог, дослідник, науковець, актор, здатний креативно вирішувати професійні завдання, співпрацювати з іншими та вести за собою. Одним словом той, хто любить і розуміє студентів.
А чи є креативність невід’ємною складовою праці викладача? Безумовно. Без неї неможливий педагогічний процес. Адже творчість педагога специфічна за своєю суттю. Наділений здатністю до креативності, викладач вдихає в наукові факти, гіпотези та теорії нове життя, відкриває шлях своїм учням до розуму і серця.
Так продемонстрували свій професійний ріст і потенціал викладачі гуманітарного та клінічного профілю: Прокопчук Н.Є, Костюченко Л.В., Іщук В.В., Полянська Р.М., Драч М.В., Зінчук І.С, Мисюра І.В., Карпук С.М., Цибульський Е.Л., Козяр О.В.
При цьому кожен із викладачів – новатор і дослідник свого предмету, кожен – відданий своєму покликанню, кожен певен, що творчість — важлива умова у становленні самого педагога, його самопізнання, розвитку і розкриття як особистості.
Ми бажаємо, щоб така творчість, розвиваючи здібності, формувала ще й педагогічний талант кожного педагога!