Рішення засідання звітної Педагогічної ради.
19.06.2025р.
1. Про роботу структурних підрозділів коледжу протягом 2024-2025 н.р. та перспективи розвитку на 2025-2026 н.р.
Солодовник О.В. – директор коледжу
Вирішили: інформацію про роботу структурних підрозділів протягом 2024-2025 н.р. взяти до відома. Дотримуватись визначених перспектив розвитку на 2025-2026 н.р.
2. Аналіз виконання Єдиного плану роботи коледжу за 2024-2025 н.р. та завдання на 2025-2026 н.р.
Драч М.В. – заступник директора з навчальної роботи
Мухаровська Н.І. – заступник директора з гуманітарної освіти і виховання
Вирішили: інформацію про виконання Єдиного плану роботи коледжу за 2024-2025 н.р. взяти до відома та враховувати результати освітньої діяльності при плануванні роботи на 2025-2026 н.р.
3. Про підсумки проведення переддипломної та виробничої практик здобувачів освіти спеціалізацій «Лікувальна справа» та «Сестринська справа»
Баликіна І.Д. – завідувач навчально-виробничою практикою
Вирішили: Інформацію про підсумки виробничої та переддипломної практик взяти до відома. Врахувати результати проходження виробничої та переддипломної практик при плануванні практичного навчання на 2025-2026 н.р.
4. Затвердження попереднього педагогічного навантаження викладачів на 2025-2026 н.р.
Драч М.В. – заступник директора з навчальної роботи
Вирішити: затвердити попереднє педагогічне навантаження на 2025-2026 н.р.
5. Про обов’язковість проходження профілактичного медичного огляду до початку 2025-2026 н.р.
Солодовник О.В. – директор коледжу
Вирішили: усім педагогічним працівникам пройти профілактичний медичний огляд та здати особисту медичну книжку до медичного кабінету не пізніше 29.08.2025 р.
6. Про заходи безпеки у літній період
Котюк Г.І. – інженер з ОП
Вирішили: Кураторам навчальних груп коледжу:
- Провести інструктажі із здобувачами освіти з питань безпеки життєдіяльності перед початком літніх канікул за інструкцією № 25 /24 з реєстрацією у відповідних журналах з ОП.
- Питання безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу під час літніх канікул тримати на постійному контролі.
- Інженеру з ОП перевірити записи в журналах реєстрації інструктажів.
- Заступнику директора з АГР утримувати наявні укриття цивільного захисту коледжу в готовності та продовжувати використовувати їх за призначенням.
- Інформацію «Як уникнути укусу та що робити в разі укусу гадюки», оприлюднену на сайті коледжу, взяти до відома.
7. Виконання рішень попередніх педрад.
Савчук Н.А. – секретар педагогічної ради
Вирішили: інформацію взяти до уваги.
6. Різне.
6.1. Про затвердження ОПП Лікувальна справа та ОПП Сестринська справа за оновленими кодами Галузей знань та спеціальностей.
Драч М.В. – заступник директора з навчальної роботи
Вирішили: Затвердити ОПП Лікувальна справа та ОПП Сестринська справа за оновленими кодами Галузей знань та спеціальностей
6.2. Про систему визначення рейтингів у навчальній хмарі lCloud
Стаднік М.М. – методист.
Вирішили: інформацію про систему визначення рейтингів у навчальній хмарі lCloud взяти до відома.
6.3. Про відрахування осіб з числа здобувачів освіти Коледжу
Романюк О.М. – т.в.о. завідувача відділення «Фахова освіта»
Вирішили: відрахувати з числа здобувачів освіти вказаних студентів.
6.4. Про затвердження оновлених положень діяльності Коледжу та введення їх в дію. (Положення про Канцелярію у Звягельському медичному фаховому коледжі ЖОР, Положення про навчально-методичне забезпечення навчальних дисциплін, Про індивідуальний план роботи викладача, Про рейтингову оцінку роботи викладачів, Про програми навчальних дисциплін)
6.5. Про визнання підвищення кваліфікації педагогічних працівників Гончарук Т.В., Лавринович Ю.С., Михайлишиної Д.М., Солодовника С.В., Шубіної С.В.
Вирішили: визнати підвищення кваліфікації педагогічних працівників Гончарук Т.В., Лавринович Ю.С., Михайлишиної Д.М., Солодовника С.В., Шубіної С.В.