Рішення засідання установчої педагогічної ради 30.08.2021
- Вибори секретаря педагогічної ради.
Солодовник О.В. – директор коледжу.
Вирішили: Призначити секретарем педагогічної ради на 2021-2022 навчальний рік Кириченко Н.В.
2. Про особливості роботи структурних підрозділів Коледжу на 2021-2022 н.р.
Солодовник О.В. – директор коледжу.
Вирішили: Керівникам структурних підрозділів: врахувати особливості роботи підрозділів Коледжу на 2021-2022 навчальний рік. Неухильно дотримуватися центральних та локальних нормативних актів, що регулюють діяльність Коледжу.
3. Про затвердження плану педагогічних рад на 2021-2022 н.р.
Драч М.В. – заступник директора з навчальної роботи
Вирішили: Затвердити план засідань педагогічних рад. Заступнику директора з навчальної роботи Драчу М.В.: інформувати педагогічний колектив у разі внесення змін до плану засідань педагогічних рад.
4. Про підсумки роботи приймальної комісії по набору на основі базової загальної середньої освіти у 2021 р. та основні напрямки профорієнтаційної роботи на 2021-2022 н.р.
Солодовник О.В. – директор коледжу.
Паламарчук Т.Ю. – відповідальний секретар приймальної комісії.
Вирішили: Інформацію голови приймальної комісії про результати прийому взяти до відома. Сформувати на засіданнях адміністративної ради план профорієнтаційної роботи та інформаційну PR-програму Коледжу на 2021-2022 навчальний рік з врахуванням вимог освітнього процесу в умовах адаптивного карантину.
5. Про впровадження елементів самооцінювання закладу освіти за критеріями Державної служби якості освіти.
Солодовник О.В. – директор коледжу.
Вирішили: Інформацію про впровадження елементів самооцінювання закладу освіти за критеріями Державної служби якості освіти взяти до відома та виконання у організації освітнього процесу.
6. Про заходи, спрямовані на забезпечення вимог охорони праці та безпеки життєдіяльності, дотримання вимог санітарно-протиепідемічних заходів учасників освітнього процесу у 2021-2022 н.р.
Шавловська В.Ф. – інженер з техніки безпеки.
Вирішили: Інформацію про роботу коледжу в умовах адаптивного карантину взяти до відома. Неухильно дотримуватися санітарно-протиепідемічних заходів та вимог, положень законів України «Про охорону праці», «Про дорожній рух», Правил пожежної безпеки, Положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти.
7. Аналіз літньої екзаменаційної сесії та проведених директорських контрольних робіт за 2020-2021 н.р.
Драч М.В. – заступник директора з навчальної роботи
Вирішили: Інформацію про результати директорських контрольних робіт та результати літньої екзаменаційної сесії взяти до уваги. Виконувати вимоги щодо відповідності показників освітньої діяльності Коледжу Ліцензійним умовам провадження освітньої діяльності.
8. Про затвердження графіку освітнього процесу на 2021-2022 н.р.
Драч М.В. – заступник директора з навчальної роботи
Вирішили: Затвердити графік освітнього процесу на 2021-2022 навчальний рік.
9. Про внесення змін до окремих положень діяльності Коледжу.
Драч М.В. – заступник директора з навчальної роботи
Вирішили: Внести зміни до Положення «Про організацію освітнього процесу у Новоград-Волинському медичному фаховому коледжі Житомирської обласної ради» в частині системи оцінювання, визначивши оцінку 4 бали за 12-ти бальної шкалою позитивною.
Оновити положення, що регламентують діяльність Коледжу відповідно до нових нормативних актів методом кодифікації
10. Про забезпечення студентів навчальною літературою.
Шапран Т.С. – провідний бібліотекар
Вирішили: Інформацію про забезпечення студентів навчальною літературою взяти до уваги.
11.1 Різне. Про переведення студентів контрактної форми навчання на державну форму навчання відділення «Фахова освіта» спеціалізація «Сестринська справа».
Бистрицького В.В.- завідуючого відділенням «Фахова освіта»Вирішили: перевести на державну форму навчання Басалик Ольгу Олександрівну студентку групи С81/ІІІ.
11.2 Про переведення студентів контрактної форми навчання на державну форму навчання відділення «Профільна освіта» спеціалізація «Сестринська справа».
Гутель О.В.- завідуючу відділенням «Профільна освіта»
Вирішили: перевести на державну форму навчання Хоружу Валерію Михайлівну студентку групи С82/ІІ.
11.3 Про переведення студентів державної форми навчання на контрактну форму навчання відділення «Фахова освіта» спеціалізація «Сестринська справа».
Бистрицького В.В.- завідуючого відділенням «Фахова освіта»Вирішили: перевести на контрактну форму навчання студентів: спеціалізації «Сестринська справа»: Лазареву Дар’ю Сергіївну студентку групи С80/ІV, Магденко Христину Олександрівну студентку групи С80/ІV, Пошву Алісу Вікторівну студентку групи С81/ІІІ.
11.4 Про поділ академічних груп на десятки.
Драч М.В. – заступник директора з навчальної роботи
Вирішили: Затвердити поділ академічних груп на підгрупи для вивчення циклу професійно-практичної підготовки та на 3 десятки академічних груп С82/ІІ при вивченні предмету «Основи медсестринства» та Л44/ІІ «Догляд за хворими».
11.5 Про розподіл академічних груп на підгрупи при вивченні предмету «Захист України».
Драч М.В. – заступник директора з навчальної роботиВирішили: не проводити розподіл академічної групи на підгрупи за статтю при вивченні предмету «Захист України».