Критерії оцінювання ДПА з математики
Державна підсумкова атестація ( ДПА) з предмету «Математика» студентів ІІ курсу (спеціальність 5.12010101 «Лікувальна справа», 5.12010102 «Сестринська справа») проводиться у вигляді тестового контролю.
Тести – різнорівневі, розроблені з урахуванням всього навчального курсу вивчення даного предмета.
При правильному виконанні усіх тестових завдань студент може набрати 50 балів, що оцінюється – 12 балами. Таблиця оцінювання результатів ДПА з математики така:
Частина перша (завдання 1-12)
Оберіть одну відповідь, яка на вашу думку, є правильною:
1. Який з наведених десяткових дробів менший за -7,13:
а) -7,3; б) -7,07; в) -7,1; г) -7,13?
2. Знайдіть число, 5% якого становить 120 грн.
а) 12 грн; б) 2400 грн; в) 6 грн; г) 600 грн.
3. Знайдіть нулі функції у = 5х2 +10х.
а) 0; 2; б) 0; -2 в) 0; 0,5; г) 0; -0,5.
4. Графік якої з функцій проходить через початок координат:
а) у = 1 – sinх; б) у = 3х – 2 ; в) у = 2lnх; г) у = tgх?
5. Яка з наведених функцій не є степеневою:
а) y = x2; б) y = x2 + x; в) y = x0+3 ; г) y = x?
6. Знайдіть моду вибірки: 2, 2, 3, 4, 4, 4, 6, 6, 7, 7, 7, 7, 8.
а) 2; б) 4 в) 6 г) 7.
7. Знайдіть похідну функції y = 2sinx.
а) у = sinх; б) у = 2cosx ; в) у = – 2cosx; г) у = tgх.
8. Розв’яжіть рівняння
10х= 20.
а) х = 2; б) х = 4 ; в) х = 6; г) х = 8.
9. Знайдіть первісну функції f(x) = 3x + 1.
а)F(x) = 3; б)F(x) = 3х ; в) F(x) = 1,5x ; г) F(x) = 3 x .
10. Скільки цілих розв’язків має нерівність X?1?
а) один; б) два ; в) три; г) чотири.
11. Діагональ ромба утворює зі стороною кут 30°. Знайдіть міру гострого кута ромба.
а) 15°; б) 30°; в) 45°; г) 60°.
12. Прямі a і b перпендикулярні площині. Яке взаємне розміщення прямих a та b?
а) перетинаються; б) паралельні; в) мимобіжні; г) інша відповідь.
Друга частина атестаційної роботи може складатися із 6 завдань відкритої форми з короткою відповіддю. Такі завдання вважаються виконаними
правильно, якщо записана правильна відповідь (наприклад: число, вираз, корені рівняння тощо). Усі необхідні обчислення, перетворення тощо студентиі виконують на чернетках.
Наприклад:
Частина друга (завдання 16 – 22)
Розв’яжіть завдання і подайте до кожного відповідь:
16. Спростіть вираз tg 2? ? cos 2 ?
17. Розв’яжіть рівняння 5 хх -2= 25
18. Обчисліть значення виразу 6 2: 3.49
19. Побудуйте графік функції 2y = x + 2х + 1.
20. Андрій загубив одну шахову фігуру. Яка ймовірність того, що ця фігура – кінь?
21. Основи рівнобічної трапеції дорівнюють 8 см і 14 см. Знайдіть периметр трапеції, якщо її гострий кут дорівнює 60о.
22. Основою прямокутного паралелепіпеда ABCDA1B1C1D1є квадрат зі стороною а. Його бічне ребро дорівнює а3 . Знайдіть кут між прямими AB1 і АВ.
Третя частина атестаційної роботи може складатися з завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Завдання третьої частини вважаються
виконаними правильно, якщо студент навів розгорнутий запис розв’язування завдання з обґрунтуванням кожного етапу розв’язку та надав правильну
відповідь.
Наприклад:
Частина ІІІ (завдання 23 – 26)
Розв’яжіть завдання:
23. Із 120 випускників фінансового коледжу 20% отримали роботу в банку, 25% у закладах торгівлі. Скільки випускників ще не працевлаштовано?
24. Розв’яжіть рівняння (2х + 1) (х –5) – х(х – 7) = х – 1.
25. Знайдіть площу фігури, обмеженої графіком функції у = х3 і
прямими у = 0, х = 2.
26.*Паралельно осі циліндра, радіус основи якого дорівнює 5 см, проведено переріз, сторони якого пропорційні числам 1 і 2. На якій відстані від
осі циліндра розташований цей переріз, якщо його площа дорівнює 48 см2.
Розгляньте всі можливі випадки.