Діяльнісний підхід як мотивуючий фактор освітнього простору: обмін досвідом
Сьогодні в освіті дедалі більша увага зосереджується діяльнісному підходу, який стимулює активне залучення студентів в освітній процес. Саме цій темі присвячено лекторій для викладачів циклової комісії професійно-практичної підготовки.
Cвоїм досвідом роботи поділилася Тамара Гончарук, яка ознайомила викладачів із сучасними методиками впровадження діяльнісного підходу в освітній процес, продемонструвала наочно його переваги та вплив на формування професійних компетентностей студентів-медиків.
Практично розкрито психолого-педагогічні засади діяльнісного підходу; методи активного навчання в медичній освіті тощо. Тамара Василівна наголосила, що діяльнісний підхід є одним із найефективніших методів підготовки майбутніх медиків, оскільки передбачає активну участь студентів в освітньому процесі, вирішення реальних ситуацій, роботу в команді та застосування отриманих знань на практиці – розвиток критичного мислення, швидкість прийняття рішень та відповідальності.





Захід став важливим майданчиком для обміну досвідом між викладачами, що зумовив формування нових підходів до навчання.