ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСУ GOOGLE CLASSROOM ДЛЯ УПРАВЛІННЯ ОСВІТНІМИ ПРОЦЕСАМИ
Інформаційно-комунікаційні технології (ІКТ) займають одне з ключових місць в управлінні освітніми процесами. За останнє десятиріччя інформатизація освіти стала проблемою, на вирішення якої направлено досить багато зусиль та ресурсів. Основною метою залишається розробка нових освітніх технологій, здатних модифікувати традиційні форми представлення інформації для підвищення якості навчання.
Заслуговує уваги сервіс, котрий нещодавно представила компанія Google, розроблений на базі Google Apps – система управління навчанням (СУН) Google Classroom. Найвідомішим прикладом системи подібного призначення можна назвати Moodle, але вона для більшості користувачів досить складна і не зовсім зручна у використанні.
Google Classroom на відміну від своїх попередників дозволяє використання викладачами інтегрованих інструментів пакету Google Apps, наприклад, Google Drive і Gmail, існуючи при цьому у вигляді окремої системи управління навчанням. Наш медичний коледж пишаєтся тим, що на його сайті методистами створена та ефективно працює хмарна технологія, яка дозволяє впроваджувати в освітянський процес подібний інноваційний софт.
3 червня 2016 року, викладачем коледжу Акентьєвим В.С. та студентами С/75 групи, було проведено інтерактивне відкрите заняття з предмету «Латинська мова та медична термінологія» на тему: «Парадигма застосування сервісу Googlе Classroom як інноваційного компонента освітнього процесу у вищій школі».
Google Classroom має багато можливостей: створення завдань, які інтегровані з Drive; спільна робота над завданнями, яка забезпечує двосторонній зв’язок між студентом та викладачем; спілкування в режимі реального часу; оцінювання виконаних завдань.
У Класі зручно працювати як викладачу, так і студенту, оскільки служба забезпечує користувачів універсальним робочим інструментом, має зручний інтерфейс і можливості, необхідні учасникам освітнього процесу.