Усюди цінність школи дорівнює цінності її вчителя
Характерною рисою справжнього навчального закладу є благодатний клімат, що визначає ставлення викладачів і студентів до всього, що відбувається як до особистого, значущого, важливого і цікавого. Колектив — це єдине ціле, тому, спілкуючись, ми пізнаємо один одного все глибше. Особливої уваги потребують сьогодні викладачі-початківці, система роботи з якими має у нас свої традиції.
Фахове становлення викладача — довготривалий процес, який починається від обрання професії, а надалі — самостійна робота у закладі. Проблема професійної адаптації набуває величезного значення серед проблем успішної професіоналізації молодого викладача. Вирішення цієї проблеми значною мірою сприяє уникненню таких негативних явищ, як нестабільність педагогічних кадрів, їх плинність, повільне зростання педагогічної майстерності викладача.
Під час засідання Школи молодого викладача ми спробували створити творчий, діловий психологічний клімат, аби досвід, набутий молодим викладачем у процесі роботи школи, став стартовим майданчиком для ефективного професійного зростання. Молодому викладачу потрібна постійна допомога, спілкування, товариська порада, тому полегшенням адаптації молодих спеціалістів є організація наставництва у коледжі.
Наші викладачі-наставники — люди з високою творчою активністю, зі своїм баченням проблем навчально-виховного процесу, з високими результатами особистої практичної діяльності.
Маємо надію, що проведений практичний тренінг не лише сприятиме адаптації молодих викладачів, а й допоможе прискоренню цього процесу. Ми ж, у свою чергу, спробували програти ті можливі ситуації, які можуть статися у роботі, щоб на майбутнє вже не виникало паніки, а можна було спокійно вирішити будь-яку проблему.
Пам`ятаймо, що молодість — це вік мрій, надія на їх здійснення, невпинна енергія, бажання досягнути успіху, а діяльність молодої людини, яка знайшла і запалила в собі іскру особистої і професійної індивідуальності, сприяє розвитку освіти!