«ПРАВОПИС АПҐРЕЙД»: Коли навчання – це драйв!
З радістю ділюся враженнями від проведеного тренінгу-гри серед викладачів «ПРАВОПИС АПҐРЕЙД: освіжаємо мовний драйв!» – захоплюючого заходу, який ще раз довів, що українська мова об’єднує і надихає! Сьогодні ми відклали лекції та поринули у світ здорової лінгвістичної конкуренції, де панували лише гра, змагання та щирі усмішки.

Граючи в командах та виконуючи креативні завдання, ми справді «грали – щоб знати, і вдосконалювались – щоб надихати!». У Раунді 1. «Ревізія слів: нове та складне» команди блискавично згадували правопис проєкту, вебсайту, віцепрезидента та багатьох інших слів, які викликають дискусії. Було відчутно, як загострена увага й швидка реакція дозволяли випередити суперників. Завдання «Правописний детектив» вимагало не лише знайти 5–7 «злочинів» (помилок) у тексті, а й аргументовано пояснити правила. З яким захопленням команди викривали «злочинців» у справах про «Загадку півсвітів» (пів Європи, пів України) та знаходили зниклий «ґудзик» на «ґанку»! А головне – це був раунд не про пошук помилок, а про спільне відкриття краси та логіки оновленого правопису.
Фінальний диктант «Проєкт викладацької мрії» писали не для оцінки, а для того, щоб відчути себе спільнотою, об’єднаною любов’ю до українського слова. Всі з усмішкою сприйняли згадку про апґрейд кавоварки і зрозуміли, що наше головне завдання – бути професіоналами у слові!


Ми ще раз переконалися: українську мову варто любити не лише як навчальний предмет, а як спосіб мислення! За результатами гри найграмотніші були нагороджені. Наприкінці ми разом обговорили, як можна зробити українську мову ще моднішою у нашому коледжі.
Дякую кожному за активну участь, натхнення та доведення того, що вивчення правопису може бути справжнім драйвом!


